Diagnostika
Využíváme nejmodernějších přístrojů - v odvětví sériové diagnostiky – BOSCH,DELPHI(Autocom) jakožto univerzální diagnostické přístroje – FoCom a IDS (Ford,Mazda), VAG a ODIS (VW group), CLIP (Renault), LEXIA a PeugeotPlanet (PSA), STAR (Mercedes), HiCom (Hyundai, Kia) v rámci značkových programů. V paralelní diagnostice začínáme ¨jednoduchým¨ voltmetrem, ohmmetrem, proudovými kleštěmi po profesionální osmikanálový automobilní osciloskop Hantek 1008C s příslušným vybavením.
U nás slovo diagnostika neznamená pouhé ¨vyčtení a smazání chybových kódů¨. V první řadě využíváme sériovou diagnostiku pro zjištění chybových kódů, základních veličin a parametrů, testu jednotlivých akčních členů. V případech kdy po sériové diagnostice není jednoznačný postup opravy, nastává prostor pro paralelní diagnostiku. Když si nejsme jisti, že řídící jednotka správně vyhodnotila vadnou komponentu, ověřujeme její pravost pomocí osciloskopu, kde graficky vidíme daný průběh. Jsou případy, kdy chybové kódy jsou zavádějící nebo vůbec žádné nejsou. V tu chvílí provádíme komplexní test jednotlivých snímačů, akčních členů, sběrnic opět z největší části osciloskopem.
V dnešní době je otázka správné a přesné diagnostiky alfou a omegou v oboru oprav automobilů. Díky našemu vybavení, databázi naměřených hodnot a dlouholetým zkušenostem v tomto oboru se stává diagnostika všeobecně naší silnou stránkou ve všech systémech – řízení motoru a vstřikování,ABS/ESP,Airbag,Klimatizace,Komfortní systémy,CAN BUS sběrnice a dalších mnoho elektronických systémů.